Tvorba cenové strategie bezpečnostního produktu pro motoristy – Zuzana Kaděrková
Zuzana Kaděrková
Diplomová práce
Tvorba cenové strategie bezpečnostního produktu pro motoristy
Price Strategy Design for Motorist Safety Product
Anotace:
Cílem této práce je je tvorba cenové strategie, kterou by společnost 4SafeDriving s. r. o. měla zvolit při vstupu na trh se svým novým bezpečnostním produktem pro motocyklisty. A druhým, dílčím cílem je zjištění a definování cílového zákazníka, na kterého by se firma 4SD měla v budoucnu zaměřit. První část, tedy charakteristika a teorie, jsou vypracovány s využitím sekundárních dat (osobní konzultace …víceAbstract:
The aim of the thesis is creation of a pricing strategy, which the company 4SafeDriving ltd. should choose to enter the market with its new safety product for motorcyclists. A second, partial aim is to identify and define the target customer, which the company 4SD should focus in the future. First part, the characteristics and the theories, is developed using secondary data (personal consultations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113621
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Kamila Poláková
- Oponent: Martin Polák
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Nástroj pro správu a vyhodnocení výkonnostních testů v rámci kontinuální dodávky bezpečnostního produktu
Zuzana Matějková -
Využití Bluetooth technologie pro ovládání zvedacího zařízení pro osoby se sníženou pohyblivostí
Martin Řezníček -
Návrh marketingové komunikace pro nově zaváděný motoristický bezpečnostní prvek
Tomáš Kacíř -
Vliv vybraných marketingových nástrojů na tvorbu ceny produktu
Martin Pápaj -
Tvorba ceny ve vybrané společnosti
Bernard Polák -
Aplikace psychologického přístupu při stanovení prodejní ceny zboží
Ondřej Mrázek -
Kalkulace ceny ve vybrané obchodní firmě
René Sher -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková