Sociální programy pro sociálně znevýhodněné děti v zemích Evropské unie – Jiřina Krejčová
Jiřina Krejčová
Bakalářská práce
Sociální programy pro sociálně znevýhodněné děti v zemích Evropské unie
Social Programs for Socially Disadvantage Children in Countries of the European Union
Anotace:
Tématem bakalářské práce bude popis a následná komparace sociálních programů a jejich individuální charakteristika v oblasti vzdělávání se zaměřením na sociálně znevýhodněné děti (především chudoba) ve vybraných zemích Evropské unie. Prací spojuji téma sociální a vzdělávací politiky a zaměřím se na státní pomoc rodinám a dětem do 18 let. Budou definována kritéria a konkrétní způsob pomoci (např. dávky …víceAbstract:
The Bachelor thesis presents description and subsequent comparison of social programs and their individual characteristics in education with a focus on disadvantaged children (especially poverty) in selected countries of the European Union. Work on the themes of social and educational policy and will focus on the state to assist families and children up to 18 years. They defined criteria and specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2015
- Vedoucí: Mgr. Adriana Sychrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krejčová, Jiřina. Sociální programy pro sociálně znevýhodněné děti v zemích Evropské unie. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Problematika posuzování školní zralosti a odkladu povinné školní docházky u dětí s narušenou komunikační schopností
Tereza DULOVCOVÁ -
Dítě s ADHD a povinná školní docházka
Aneta MACKOVÁ -
Školní zralost a připravenost dětí v kontextu odkladů školní docházky
Adriana BEJBLOVÁ -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Logopedické obtíže dětí před zahájením povinné školní docházky
Johana Vítečková -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Podpora dětí s odkladem povinné školní docházky
Aneta Navrátilová -
Školní zralost a připravenost dítěte pro nástup povinné školní docházky v souvislosti s odkladem, případně předčasným nástupem školní docházky
Petra BENEŠOVÁ