Mgr. Radek Opletal
Bakalářská práce
Osobnost sportovce v reklamě
Personality of Sportsman in Advertisement
Anotace:
Cílem mé práce bylo zjistit vliv reklamy na potenciálního spotřebitele, jeho ovlivnitelnost známou osobností (sportovcem) prezentovanou v reklamě.Abstract:
The purpose of my work was to ascertain the influence of advertising on the potential consumer, and how easily influenced he is by personalities (from the world of sport) presented in adverts.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u7vay/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2007
- Vedoucí: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Animátor pohybových aktivit
Práce na příbuzné téma
-
Reklama a ochrana osobnosti
Milan Kupsa -
Vývoj české audiovizuální reklamy po roce 1990 a její tvůrčí osobnosti
Dita Škopánová -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Ochrana osobnosti v reklamě
Lenka Procházková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Marketing a reklama ve vztahu k 5 typům postmoderní osobnosti
Jakub Šetek