Mgr. Radek Opletal

Bakalářská práce

Osobnost sportovce v reklamě

Personality of Sportsman in Advertisement
Anotace:
Cílem mé práce bylo zjistit vliv reklamy na potenciálního spotřebitele, jeho ovlivnitelnost známou osobností (sportovcem) prezentovanou v reklamě.
Abstract:
The purpose of my work was to ascertain the influence of advertising on the potential consumer, and how easily influenced he is by personalities (from the world of sport) presented in adverts.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2007
  • Vedoucí: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sportovních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Animátor pohybových aktivit