Mgr. Radek Opletal
Bachelor's thesis
Osobnost sportovce v reklamě
Personality of Sportsman in Advertisement
Abstract:
Cílem mé práce bylo zjistit vliv reklamy na potenciálního spotřebitele, jeho ovlivnitelnost známou osobností (sportovcem) prezentovanou v reklamě.Abstract:
The purpose of my work was to ascertain the influence of advertising on the potential consumer, and how easily influenced he is by personalities (from the world of sport) presented in adverts.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/u7vay/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2007
- Supervisor: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Animator of Movement Activities
Theses on a related topic
-
Reklama a ochrana osobnosti
Milan Kupsa -
Vývoj české audiovizuální reklamy po roce 1990 a její tvůrčí osobnosti
Dita Škopánová -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Ochrana osobnosti v reklamě
Lenka Procházková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Marketing a reklama ve vztahu k 5 typům postmoderní osobnosti
Jakub Šetek