Mgr. Radek Opletal

Bachelor's thesis

Osobnost sportovce v reklamě

Personality of Sportsman in Advertisement
Anotácia:
Cílem mé práce bylo zjistit vliv reklamy na potenciálního spotřebitele, jeho ovlivnitelnost známou osobností (sportovcem) prezentovanou v reklamě.
Abstract:
The purpose of my work was to ascertain the influence of advertising on the potential consumer, and how easily influenced he is by personalities (from the world of sport) presented in adverts.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2007
  • Vedúci: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masaryk University

Faculty of Sports Studies

Bachelor programme / odbor:
Physical Education and Sport / Animator of Movement Activities