Mgr. Veronika Billová

Diplomová práce

Pozice rozumově nadaného dítěte s Aspergerovým syndromem ve školním kolektivu

Position of Gifted Child with Asperger Syndrom in School Collective
Anotace:
Tento text je zaměřen na základní poznatky o sociálních a emocionálních problémech nadaných dětí s Aspergerovým syndromem v běžné třídě základní školy. Text je rozdělen do dvou částí. První část je teoretická. Zahrnuje dvě kapitoly. V první kapitole jsou vysvětleny základní pojmy související s nadáním a Aspergerovým syndromem. Druhá kapitola pojednává o identifikaci dětí dvakrát výjimečných. Zahrnuty …více
Abstract:
This text is aim on basic information about social and emocional problems of gifted child with Asperger syndrom in regular classroom. The text is divided into two part. First part is theoretical. It include two chapters. The basic terms of giftednes and Asperger syndrome are explained in the first chapter. Second chapter deals about identification twice exceptional. The common social charakteristics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2007
  • Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy

Práce na příbuzné téma