Evaluace marketingové strategie vybrané organizace – Bc. Matěj Pek
Bc. Matěj Pek
Bachelor's thesis
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Evaluation of the marketing strategy of the chosen organization
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá důkladnou evaluací marketingové strategie vybrané společnosti, Jako zkoumaná společnost byla vybrána Kolkovna Restaurants. Cílem této práce je zhodnotit současný stav marketingové strategie a na základě dotazníku navrhnout určitá zlepšení, která ji budou ku prospěchu. Tato práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část je zaměřena na představení základních konceptů …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on a thorough evaluation of the marketing strategy of a selected company. Kolkovna Restaurants has been chosen as the subject of investigation. The aim of this thesis is to assess the current state of the marketing strategy and propose specific improvements, which will benefit the company. The thesis is divided into three parts. The first part, the theoretical section …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/cexox/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2023
- Supervisor: Ing. Martin Kocourek
- Reader: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Evaluation of Marketing Mix in a selected company
Jan Langmaier -
MARKETINGOVÝ MIX VYBRANEJ REŠTAURÁCIE
Radka Belohlávková -
Komunikačný mix vo vybranej finančnej inštitúcii
Lucia Mlynáriková -
Hodnotenie elektronických obchodov z hľadiska marketingového mixu 4C
Erik Jaduš -
Evaluation of Marketing Communication
Michal Prokop -
Evaluation of Marketing Communication
Barbora Haumerová -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková