Bc. Matěj Pek

Bakalářská práce

Evaluace marketingové strategie vybrané organizace

Evaluation of the marketing strategy of the chosen organization
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá důkladnou evaluací marketingové strategie vybrané společnosti, Jako zkoumaná společnost byla vybrána Kolkovna Restaurants. Cílem této práce je zhodnotit současný stav marketingové strategie a na základě dotazníku navrhnout určitá zlepšení, která ji budou ku prospěchu. Tato práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část je zaměřena na představení základních konceptů …více
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on a thorough evaluation of the marketing strategy of a selected company. Kolkovna Restaurants has been chosen as the subject of investigation. The aim of this thesis is to assess the current state of the marketing strategy and propose specific improvements, which will benefit the company. The thesis is divided into three parts. The first part, the theoretical section …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/cexox/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2023
  • Vedoucí: Ing. Martin Kocourek
  • Oponent: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ)