Evaluace marketingové strategie vybrané organizace – Bc. Matěj Pek
Bc. Matěj Pek
Bakalářská práce
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Evaluation of the marketing strategy of the chosen organization
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá důkladnou evaluací marketingové strategie vybrané společnosti, Jako zkoumaná společnost byla vybrána Kolkovna Restaurants. Cílem této práce je zhodnotit současný stav marketingové strategie a na základě dotazníku navrhnout určitá zlepšení, která ji budou ku prospěchu. Tato práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část je zaměřena na představení základních konceptů …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on a thorough evaluation of the marketing strategy of a selected company. Kolkovna Restaurants has been chosen as the subject of investigation. The aim of this thesis is to assess the current state of the marketing strategy and propose specific improvements, which will benefit the company. The thesis is divided into three parts. The first part, the theoretical section …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/cexox/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2023
- Vedoucí: Ing. Martin Kocourek
- Oponent: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEK, Matěj. \textit{Evaluace marketingové strategie vybrané organizace}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/l2nssm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of Marketing Mix in a selected company
Jan Langmaier -
MARKETINGOVÝ MIX VYBRANEJ REŠTAURÁCIE
Radka Belohlávková -
Komunikačný mix vo vybranej finančnej inštitúcii
Lucia Mlynáriková -
Hodnotenie elektronických obchodov z hľadiska marketingového mixu 4C
Erik Jaduš -
Evaluation of Marketing Communication
Michal Prokop -
Evaluation of Marketing Communication
Barbora Haumerová -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková