Aplikace vybraných principů behaviorální ekonomie ve stravovacím zařízení – Bc. Jan VOVES
Bc. Jan VOVES
Diplomová práce
Aplikace vybraných principů behaviorální ekonomie ve stravovacím zařízení
Application of selected principles of behavioral economics in a catering facility
Anotace:
Hlavním cílem diplomové bylo aplikovat principy behaviorální ekonomie do prostředí reálného stravovacího zařízení. V teoretické části je rozebráno spotřebitelské chování a přístup behaviorální ekonomie se zaměřením na problematiku architektury výběru a pošťouchnutí. Analytická část slouží k nahlédnutí na prostředí podniku a jeho ekonomickou situaci. Výzkumná část představuje jeden plánovaný a tři uskutečněné …víceAbstract:
The main aim of the master's thesis was to apply the principles of behavioural economics to the environment of a real catering facility. The theoretical part discusses consumer behaviour and the behavioural economics approach, focusing on the issues of choice architecture and nudge. The analytical part is used to provide insights into the environment of the establishment and its economic situation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOVES, Jan. Aplikace vybraných principů behaviorální ekonomie ve stravovacím zařízení. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk a spotřebitelské chování: Ekonomické rozhodování u vzorku bilingválních spotřebitelů
Renata Kosíková -
Experimentální výzkum vlivu estetiky obalu, ceny a známosti značky kolových nápojů na spotřebitelské rozhodování
Simona Bažantová -
Vliv obalu na spotřebitelské rozhodování při nákupu instantních pokrmů
Zuzana Belicová -
Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
Nela KLÍMOVÁ -
Analýza spotřebitelského rozhodování v e-commerce
Daniel Dvořák -
Hodnocení faktorů ovlivňujících rozhodování spotřebitele
Iryna Bertash -
Vícekriteriální rozhodování - spotřebitelské testy
Eva Heřmánková -
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu.
Silvie Satrapová