Aplikace vybraných principů behaviorální ekonomie ve stravovacím zařízení – Bc. Jan VOVES
Bc. Jan VOVES
Master's thesis
Aplikace vybraných principů behaviorální ekonomie ve stravovacím zařízení
Application of selected principles of behavioral economics in a catering facility
Abstract:
Hlavním cílem diplomové bylo aplikovat principy behaviorální ekonomie do prostředí reálného stravovacího zařízení. V teoretické části je rozebráno spotřebitelské chování a přístup behaviorální ekonomie se zaměřením na problematiku architektury výběru a pošťouchnutí. Analytická část slouží k nahlédnutí na prostředí podniku a jeho ekonomickou situaci. Výzkumná část představuje jeden plánovaný a tři uskutečněné …moreAbstract:
The main aim of the master's thesis was to apply the principles of behavioural economics to the environment of a real catering facility. The theoretical part discusses consumer behaviour and the behavioural economics approach, focusing on the issues of choice architecture and nudge. The analytical part is used to provide insights into the environment of the establishment and its economic situation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOVES, Jan. Aplikace vybraných principů behaviorální ekonomie ve stravovacím zařízení. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Experimentální výzkum vlivu estetiky obalu, ceny a známosti značky kolových nápojů na spotřebitelské rozhodování
Simona Bažantová -
Jazyk a spotřebitelské chování: Ekonomické rozhodování u vzorku bilingválních spotřebitelů
Renata Kosíková -
Vliv obalu na spotřebitelské rozhodování při nákupu instantních pokrmů
Zuzana Belicová -
Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
Nela KLÍMOVÁ -
Analýza spotřebitelského rozhodování v e-commerce
Daniel Dvořák -
Hodnocení faktorů ovlivňujících rozhodování spotřebitele
Iryna Bertash -
Vícekriteriální rozhodování - spotřebitelské testy
Eva Heřmánková -
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu.
Silvie Satrapová