Oleksiy Bychek

Diplomová práce

Divadlo krutosti v tvorbě Petera Brooka

Theatre of Cruelty in work of Peter Brook

Anotace:
Tato práce je zaměřena na období ?Divadla krutosti? a na něj navazující divadelní experimenty v tvorbě Petera Brooka. Jejím historickým těžištěm jsou roky 1963-1970 a zkoumá vlivy teorií Antonina Artauda na Brookovu praxi, oblasti, kde se tito divadelníci střetli. Jejím hlavním cílem je reflektovat konfrontaci Artaudových představ s praktickou divadelní činností a říci, v čem byly reálné, a v čem ne …více
Abstract:
This work is concentrated on the period of ?Theatre of Cruelty? and following theatre experiments in work of Peter Brook. It´s historical basis are years 1963-1970 and it explores the influences of Antonin Artauds theories on Brooks praxis, areas, where these men encountered. Main goal of this work is to reflect confrontaion of Artauds ideas with practical theatrical process and to tell, how much were …více
 

Klíčová slova

divadlo

Klíčová slova

divadelní umělci

Klíčová slova

divadelní osobnosti

Klíčová slova

Brook Peter 1925-
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2013
  • Vedoucí: Jana SOPROVÁ
  • Oponent: Ladislava PETIŠKOVÁ

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e)
In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e)

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Hudební a taneční fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Taneční umění / Pantomima