Marek Jansa
Diplomová práce
Využití Google Analytics v e-shopu
The Use of Google Analytics in an E-shop
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na detailní popis nástroje webové analytiky Google Analytics a jeho využití při zvyšování návštěvnosti a konkurenceschopnosti e-shopu společnosti Dobrá vína s.r.o. Cílem práce je navrhnout taková opatření, která zvýší míru prodeje nabízených produktů. Opatření byla navržena pomocí průniku podrobné analýzy obsahu webu, technické analýzy webu a analýzy dat změřených pomocí …víceAbstract:
This thesis is focused on detailed description of the Web analytics tool Google Analytics and its use in improving attendance and competitiveness of Dobra vína company's e-shop. The aim is to propose measures that will increase sales of offered products. The measures were designed combining the analysis of web content, technical analysis of the web and the data obtained using Google Analytics. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33462
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2012
- Vedoucí: Zdeněk Molnár
- Oponent: Libor Gála
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33462
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Zvyšování výkonnosti e-commerce řešení s využitím analytických metod Inbound Marketingu
Pavel Sedláček -
Analýza návštěvnosti internetových stránek a návrh podpory návštěvnosti
Lukáš SITTA -
Využití internetové reklamy (PPC) ke zvýšení prodeje internetového obchodu
Marek Šašek -
Internetové obchodování v České republice
Denisa Hanušová -
Elektronický marketing a analýza návštevnosti webových stránok
Lenka Kmeťová -
Využití Business Intelligence při analýze návštěvnosti internetového obchodu
Jakub Erlebach -
Využití PPC kampaně pro zvýšení obratu internetového obchodu
Matěj Beneš -
The State and Development of E-Commerce in the Arab Countries
Hadeer Al Masoodi