Bc. Michal ZACH
Bachelor's thesis
Reklamní strategie v protikuřácké kampani
Advertising Strategy of Anti-smoking Campaign
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na popis, zkoumání a hodnocení reklamních strategií protikuřáckých kampaní. Teoretická část se zaobírá úzce související tématikou jako je podprahová a skrytá reklama, neuromarketing, kouření ve filmu, motivy strachu, humoru a sexu. V praktické části je obsahovou analýzou proveden rozbor třech konkrétních protikuřáckých kampaní, které reprezentují nejčastěji využívané strategie …moreAbstract:
The Bachelor{\crq}s thesis is aimed to description, researching and judging of advertising strategies of antismoking campaigns. The theoretical part deals with close relating themes as subliminal and hidden advertisement, neuromarketing, smoking in movies and concepts of fear, humour and sex. There is executed content analysis of three actual antismoking campaigns in the analytic part. They represents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010
Identifier:
13648
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2010
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZACH, Michal. Reklamní strategie v protikuřácké kampani. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
Veronika KUČEROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
Pavel PÍBIL -
Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
Alžběta Chrobáková -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Lada VÁŇOVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy
Veronika SATINSKÁ -
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
Anzhelika Khaustova -
Vývoj zobrazení postavy Frankensteinova monstra ve filmu
Klára Klepalová -
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková