Bc. Michal ZACH

Bachelor's thesis

Reklamní strategie v protikuřácké kampani

Advertising Strategy of Anti-smoking Campaign
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na popis, zkoumání a hodnocení reklamních strategií protikuřáckých kampaní. Teoretická část se zaobírá úzce související tématikou jako je podprahová a skrytá reklama, neuromarketing, kouření ve filmu, motivy strachu, humoru a sexu. V praktické části je obsahovou analýzou proveden rozbor třech konkrétních protikuřáckých kampaní, které reprezentují nejčastěji využívané strategie …more
Abstract:
The Bachelor{\crq}s thesis is aimed to description, researching and judging of advertising strategies of antismoking campaigns. The theoretical part deals with close relating themes as subliminal and hidden advertisement, neuromarketing, smoking in movies and concepts of fear, humour and sex. There is executed content analysis of three actual antismoking campaigns in the analytic part. They represents …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010
Identifier: 13648

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2010
  • Supervisor: doc. PhDr. Elena Hradiská, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZACH, Michal. Reklamní strategie v protikuřácké kampani. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe