Bc. Bianca Stehlíková

Bakalářská práce

Návrh marketingové komunikace pro studenty

Suggestion of marketing communication strategy for students
Anotace:
Image každé školy, budován kvalitou informací, které poskytuje škola veřejnosti, její prezentace na veřejnosti a její tradice významně ovlivňuje mnoho dalších faktorů. Mezi nejdůležitější patří vnitřní i vnější komunikace školy a zejména kvalita této komunikace.
Abstract:
Image of each school, built with quality of the information provided by school to the public, its presentation to the public including its tradition, is greatly influenced by many other factors.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace