Bc. Bianca Stehlíková

Bachelor's thesis

Návrh marketingové komunikace pro studenty

Suggestion of marketing communication strategy for students
Abstract:
Image každé školy, budován kvalitou informací, které poskytuje škola veřejnosti, její prezentace na veřejnosti a její tradice významně ovlivňuje mnoho dalších faktorů. Mezi nejdůležitější patří vnitřní i vnější komunikace školy a zejména kvalita této komunikace.
Abstract:
Image of each school, built with quality of the information provided by school to the public, its presentation to the public including its tradition, is greatly influenced by many other factors.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 10. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 10. 2014
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní