Návrh marketingové komunikace pro studenty – Bc. Bianca Stehlíková
Bc. Bianca Stehlíková
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace pro studenty
Suggestion of marketing communication strategy for students
Anotace:
Image každé školy, budován kvalitou informací, které poskytuje škola veřejnosti, její prezentace na veřejnosti a její tradice významně ovlivňuje mnoho dalších faktorů. Mezi nejdůležitější patří vnitřní i vnější komunikace školy a zejména kvalita této komunikace.Abstract:
Image of each school, built with quality of the information provided by school to the public, its presentation to the public including its tradition, is greatly influenced by many other factors.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tp1fk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění bezpečnosti zaměstnanců pracujících s agresivními klienty
Ema Kösslerová -
Oprávněný zájem dítěte a realizace práva na styk s oběma rodiči
Monika BABICKÁ -
Právo rodiče na styk s dítětem a jeho úprava
Kamila KAPLANOVÁ -
Analýza digitální komunikace HC Univerzita Palackého v Olomouci
Dominik PUDELKA -
Marketingová komunikace pro zahraniční oddělení univerzity
Anna Klingerová -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Marketingová komunikace univerzit třetího věku
Iveta SEDLÁČKOVÁ -
Marketingová komunikace vybrané vysoké školy
Bára Ostřížková