Analýza PR strategie konkrétního podniku ve vybraném médiu – Bc. Monika Dušáková
Bc. Monika Dušáková
Bachelor's thesis
Analýza PR strategie konkrétního podniku ve vybraném médiu
Analysis of PR strategie(s) of specific enterprise published in selected medium
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na rozbor a hodnocení PR strategie pro stavebnici ROTO od firmy EFKO-karton s.r.o. V první, teoreticko-metodologické části, jsou informace o základních pojmech, které se v PR běžně používají a jejich objasnění. Další část, aplikační, pak obsahuje představení firmy EFKO-karton, s. r. o., popisuje její historii, portfolio produktů firmy a blíže pak samotný předmět výzkumu …moreAbstract:
This thesis focuses on analysis and evaluation of PR strategy applied to a kit ROTO made by company EKKO-karton s.r.o. First, in section theory and methodology, information about terminology commonly used in PR strategy is provided and clarified. The next section, application, introduces company EFKO-karton s.r.o. including their history and product portfolio and the kit ROTO. After that there is a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 7. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/a4oms/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2015
- Supervisor: Mgr. Jan Vaněk
- Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUŠÁKOVÁ, Monika. \textit{Analýza PR strategie konkrétního podniku ve vybraném médiu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/l389ct/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
E-mail marketing jako prostředek komunikace se zákazníkem (B2C)
Marek Janoš -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur