Specifika komunikace B2B s příkladem vybrané IT společnosti. – Barbora Prudká
Barbora Prudká
Master's thesis
Specifika komunikace B2B s příkladem vybrané IT společnosti.
Specifics of B2B communiactions with an example of a chosen IT company
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je vymezit specifika B2B komunikace, na konkrétním příkladu IT společnosti Profinit provést analýzu používaných komunikačních nástrojů a zhodnotit vhodnost volby těchto nástrojů vzhledem k cílové skupině komunikace. Práce je strukturována do celkem pěti kapitol. Cílem teoretické části je vymezit hlavní pojmy a charakterizovat jednotlivé fáze přípravy, realizace a zhodnocení …moreAbstract:
To define the specifics of B2B communications, to make an analysis of communications instruments of an IT company Profinit and to evaluate propriety of the chosen communication mix owing to its target groups is the main goal of this thesis. The thesis is structured to five chapters. The main definitions and individual phases of preparation, application and evaluation of commercial communications are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8922
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2009
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Iva Pavlousková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8922
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Komerční komunikační chování firmy DAF Truck CZ v době krize se zaměřením na přímý marketig
Oldřich Sadílek -
Marketingové a komerční komunikace divadla Komedie
Pavlína Stoklasová -
Assessment of the Factors Affecting the Asset Securitization Business of Commercial Banks
Gaoge Jin -
Komerční komunikace aplikací pro IPhone/ipad
Iva Zitková -
Marketingové a komerční komunikace Sparty Praha
Kateřina Mikšovská -
Komerční komunikace Kutné Hory a jejich perspektiva
Anna Paulišová -
Leták jako účinný nástroj komerční komunikace
Daniela Bienková -
Krizová komunikace v průmyslu komerční bezpečnosti
Lenka Vydrová