Cenová a marketingová strategie 3* hotelu v Liberci – Martina Lampelová
Martina Lampelová
Bakalářská práce
Cenová a marketingová strategie 3* hotelu v Liberci
Pricing and marketing strategy of a three-star hotel in Liberec
Anotace:
Cílem práce je analýza chodu konkrétního hotelu v Liberci, odhalit slabé stránky a nedostatky v systému vedení a propagace hotelu a následně uvést návrhy na zlepšení. Potřebné informace byly získány vlastním výzkumem a z dotazníku pro zaměstnance a vybraný vzorek hostů. Teoretické informace jsou použity z odborných publikací, časopisových a internetových článků.Abstract:
The aim of the thesis is to analyze the operation of a specific hotel in Liberec, identify weaknesses and deficiencies in management and promotion of the hotel and then give suggestions for improvement. The information necessary has been obtained from own research and from the questionnaire for employees and selected sample of guests. Theoretical information was used from professional publications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Jiřina Jenčková
- Oponent: Jana Valentová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46018
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Strategické vedenie hotelu so zameraním na krízový management
Michaela Urbanová -
Reputation management in hotel marketing
Ekaterina Semina -
Online reputační management hotelu Galatea****
Aneta Tomšíková -
Strategic management and decision-making in hotel operation
Tomáš Pešťák -
PERSONÁLNÍ MANAGEMENT HOTELU
Veronika Tolpina -
Management hotelu ***
Zuzana MÜLLEROVÁ -
Možnosti využívání principů Revenue Managementu v hotelu o velikosti do 50 pokojů v lázeňském městě Luhačovice.
Ludmila Poláčková -
HR Management Gran Hotelu Son Net a návrhy na jeho zlepšení
Lucie Dušková