Martina Lampelová

Bakalářská práce

Cenová a marketingová strategie 3* hotelu v Liberci

Pricing and marketing strategy of a three-star hotel in Liberec
Anotace:
Cílem práce je analýza chodu konkrétního hotelu v Liberci, odhalit slabé stránky a nedostatky v systému vedení a propagace hotelu a následně uvést návrhy na zlepšení. Potřebné informace byly získány vlastním výzkumem a z dotazníku pro zaměstnance a vybraný vzorek hostů. Teoretické informace jsou použity z odborných publikací, časopisových a internetových článků.
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze the operation of a specific hotel in Liberec, identify weaknesses and deficiencies in management and promotion of the hotel and then give suggestions for improvement. The information necessary has been obtained from own research and from the questionnaire for employees and selected sample of guests. Theoretical information was used from professional publications …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedoucí: Jiřina Jenčková
  • Oponent: Jana Valentová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46018

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj