Eva Skalická

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie vybraných rakouských firem při vstupu na český trh

analysis of the marketing strategy of selected Austrian companies entering the Czech market
Anotace:
Cílem této bakalářská práce je analýza marketingové strategie vybraných rakouských firem při vstupu na český trh. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy mezinárodní marketing a management, formy vstupu firem na zahraniční trhy a internacionalizace. Následuje porovnání ekonomických aspektů Rakouska a České republiky a jejich vývoj exportu a importu. V praktické části je vyhodnoceno dotazníkové šetření …více
Abstract:
The objective of the bachelor thesis is the analysis of the marketing strategy of selected Austrian companies entering the Czech market. Terms of international marketing and management, forms of entering foreign markets as well as internationalization are explained in the theoretical part. This is followed by a comparison of the economic aspects of Austria and the Czech Republic and their development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Jan Cimerman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/59949

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu