Analýza marketingové strategie vybraných rakouských firem při vstupu na český trh – Eva Skalická
Eva Skalická
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie vybraných rakouských firem při vstupu na český trh
analysis of the marketing strategy of selected Austrian companies entering the Czech market
Abstract:
Cílem této bakalářská práce je analýza marketingové strategie vybraných rakouských firem při vstupu na český trh. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy mezinárodní marketing a management, formy vstupu firem na zahraniční trhy a internacionalizace. Následuje porovnání ekonomických aspektů Rakouska a České republiky a jejich vývoj exportu a importu. V praktické části je vyhodnoceno dotazníkové šetření …moreAbstract:
The objective of the bachelor thesis is the analysis of the marketing strategy of selected Austrian companies entering the Czech market. Terms of international marketing and management, forms of entering foreign markets as well as internationalization are explained in the theoretical part. This is followed by a comparison of the economic aspects of Austria and the Czech Republic and their development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59949
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2014
- Supervisor: Hana Chylíková
- Reader: Jan Cimerman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59949
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický -
Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
Miloslav Pavelka -
Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
Pavel Onderka -
Formy vstupu průmyslových firem na zahraniční trhy
Radovan Kadula -
Formy vstupu firiem na zahraničné trhy
Dominika Tichá -
Okolnosti vstupu vybrané firmy na zahraniční trh z pohledu logistiky
Martin Tůma -
Formy vstupu na zahraniční trh
Zdeněk PILECKÝ -
Řízení nástupnické strategie v rodinném podniku formou vstupu finančního investora
Zuzana Hrnková