Martin Sobota
Bakalářská práce
Konanie o sťažnostiach
Process about complaints
Abstract:
With this Bachelor's work we are dealing with a broad issue "Complaints". How to make complaints and where is the right place to make my complaint? The aim of this final work was to characterize, describe the meaning and process of complaining. The reader must get to know the terminology of complaining and gradually we will find out what everything is included in one single word complaint. The work …víceAbstract:
Bakalárskou prácou sa zaoberáme problematikou „Sťažnosti“. Ako podať sťažnosť a ktoré je to správne miesto na moju sťažnosť? Cieľom záverečnej práce bolo charakterizovať popísať, význam a proces sťažnosti. Čitateľ sa musí oboznámiť s terminológiou sťažností a postupne sa dozvieme čo všetko je zahrnuté v jednom slovíčku sťažnosť. Práca je rozdelená do jednotlivých kapitol. Dnes, ale aj v minulosti vznikali …víceKlíčová slova
Sťažnosť Kontrola Právo Štátne orgány Poriadok Pravidlo Complaints Governance Jus State bodies System Law
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/w78k8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedoucí: JUDr. Andrea Barancová
- Oponent: doc. JUDr. Soňa Kubincová, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.