Komparace cestovních kanceláří z hlediska firemní kultury a vztahu ke klientele – Bc. Eliška Dudová
Bc. Eliška Dudová
Bachelor's thesis
Komparace cestovních kanceláří z hlediska firemní kultury a vztahu ke klientele
Abstract:
Bakalářská práce srovnává cestovní kanceláře Čedok, Exim Tours a Firo Tour. Základním měřítkem je výše úrovně firemní kultury jednotlivých kanceláří. Cestovní ruch je v České republice aktuální téma, neboť mnoho cestovních kanceláří zaniká a mnoho zase vzniká. Proč se tak děje, se snažím zjistit měřením v aplikační části. Zda má firemní kultura vliv na prosperitu cestovní kanceláře.Abstract:
The Bechelor thesis compares travel agencies Čedok, Exim Tours, and Firo Tour. The level of company culture of the particular agencies is the fundmental measure. In the Czech Republic there is tourism very current issue many travel agencies go bankrupt and on the other side many travel agencies set up their businesses. I am trying to find out why is it so through the measurement in the application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/rxuut/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2010
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Lenka Hrušková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jiří Bureš
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUDOVÁ, Eliška. \textit{Komparace cestovních kanceláří z hlediska firemní kultury a vztahu ke klientele}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2010. Available from: https://theses.cz/id/l47dul/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Podnikatelský plán na založení cestovní kanceláře AWESOME travel
David Branžovský -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Analýza služeb cestovní kanceláře Travel & Bussiness Centre s.r.o. se zaměřením na svatební zájezdy v zahraničí
Erik Jahnický -
Rozvoj obchodních aktivit cestovní kanceláře PUX TRAVEL
Pavel Bureš -
Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře Canaria travel
Karolína Kristová -
Analýza a návrh marketingové strategie cestovní kanceláře Melissa Travel, s.r.o.
Kamila Dalecká -
Komunikace a propagace cestovní kanceláře ITS Billa Travel na Facebooku
Magdalena Vencová -
Projekt internetového prodeje zájezdů cestovní kanceláře TRAVEL 2002
Ilona Novozámská