Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě – Radka Jandová
Radka Jandová
Bachelor's thesis
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá způsoby komunikace ve firmě Xintex, spol. s r.o. Cílem práce je zjistit, jaké strategie volí společnost při komunikaci s veřejností, jakým způsobem společnost komunikuje se svými zákazníky a jaké používá metody k dosažení spokojenosti svých klientů, jak se prezentuje před veřejností, jaké prostředky symbolické komunikace používá v reklamě a marketingu. Teoretická část …moreAbstract:
This thesis deals with the ways of communication in a particular company - Xintex. The goal is to find out what the company chooses to communicate with the public, how the company communicates with its customers and what method is used to achieve the satisfaction of our clients, as presented to the public as a symbolic means of communication used in advertising and marketing.. The theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2012
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/p3cbv/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 1. 2013
- Supervisor: PhDr. Zdeněk Vybíral, Ph.D.
- Reader: Ing. Jaroslav Vrchota, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANDOVÁ, Radka. \textit{Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2012. Available from: https://theses.cz/id/l492kr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém