Význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - Canaria Travel CZ s.r.o. – Anežka ZBOROŇOVÁ
Anežka ZBOROŇOVÁ
Bakalářská práce
Význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - Canaria Travel CZ s.r.o.
Importance and use of marketing activities in a selected company - travel agency Canaria Travel CZ s.r.o.
Anotace:
Tématem bakalářské práce je význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - cestovní kanceláři Canaria Travel. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část, má za cíl, na základě prostudované odborné literatury, představit pojem marketing, základní terminologii s ním spojenou a marketingovou činnost z různých pohledů autorů odborné literatury. Praktická část je věnována charakteristice …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the importance and use of marketing activities in a selected company - travel agency Canaria Travel. The work is divided into two parts. The aim of the theoretical part, based on studied literature, is to characterize the concept and basic terminology of marketing and marketing activities from various authors' perspectives. The practical part is devoted to the characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZBOROŇOVÁ, Anežka. \textit{Význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - Canaria Travel CZ s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Filozofická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/l4dg5t/.
Jak správně citovat práci
ZBOROŇOVÁ, Anežka. Význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - Canaria Travel CZ s.r.o.. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Španělský jazyk pro evropský a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Alena Šalounová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Enthusia
Michaela TOUŽIMSKÁ -
Využití internetu v činnosti cestovní kanceláře
Michaela Kostková -
Integrovaná marketingová komunikace domácího cestovního ruchu regionu Vranovsko
Tomáš Karásek -
Projekt založení cestovní kanceláře zaměřené na výjezdový cestovní ruch do Skandinávie
Jan Kozár -
Integrovaná marketingová komunikace vybrané destinace domácího cestovního ruchu
Eva Jelínková -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře Canaria travel
Karolína Kristová
Název
Vložil
Vloženo
Práva