Význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - Canaria Travel CZ s.r.o. – Anežka ZBOROŇOVÁ
Anežka ZBOROŇOVÁ
Bachelor's thesis
Význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - Canaria Travel CZ s.r.o.
Importance and use of marketing activities in a selected company - travel agency Canaria Travel CZ s.r.o.
Abstract:
Tématem bakalářské práce je význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - cestovní kanceláři Canaria Travel. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část, má za cíl, na základě prostudované odborné literatury, představit pojem marketing, základní terminologii s ním spojenou a marketingovou činnost z různých pohledů autorů odborné literatury. Praktická část je věnována charakteristice …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the importance and use of marketing activities in a selected company - travel agency Canaria Travel. The work is divided into two parts. The aim of the theoretical part, based on studied literature, is to characterize the concept and basic terminology of marketing and marketing activities from various authors' perspectives. The practical part is devoted to the characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZBOROŇOVÁ, Anežka. \textit{Význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - Canaria Travel CZ s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Arts. 2020. Available from: https://theses.cz/id/l4dg5t/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZBOROŇOVÁ, Anežka. Význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - Canaria Travel CZ s.r.o.. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / Spanish Language for European and International Trade
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Alena Šalounová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Enthusia
Michaela TOUŽIMSKÁ -
Využití internetu v činnosti cestovní kanceláře
Michaela Kostková -
Integrovaná marketingová komunikace domácího cestovního ruchu regionu Vranovsko
Tomáš Karásek -
Projekt založení cestovní kanceláře zaměřené na výjezdový cestovní ruch do Skandinávie
Jan Kozár -
Integrovaná marketingová komunikace vybrané destinace domácího cestovního ruchu
Eva Jelínková -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře Canaria travel
Karolína Kristová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights