Impact of Influencer Marketing on Consumer behavior – Simon Robert
Simon Robert
Diplomová práce
Impact of Influencer Marketing on Consumer behavior
Abstract:
The aim of the thesis is to identify the strengths and weaknesses of influencer marketing, and how it impacts consumer behaviour. Based on the given results, it will provide suggestions and recommendations to maximize its impact. In the master’s thesis, the author tests a series of hypotheses mainly related to influencer marketing seeking to shed brighter light on differences in attitudes caused by …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
- Oponent: Zdenek Linhart, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování
Markéta Hromková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Customer attitude towards online marketing - case study of Amazon in three locations
PIYUSH PIDHADIYA -
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
Mohit Vaghjibhai Thumar -
The impact of EU financial aid on the economic development in Palestine: case study of impact on business sector.
Mohammed Algherbawi
Název
Vložil
Vloženo
Práva