Helena Ukropcová

Bakalářská práce

Uvádění na trh potravin s využitím hmyzího proteinu jako potraviny nového typu: návrh a rozpočet marketingové strategie.

Introducing product with insect protein as a novel food: marketing strategy and budget.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trhu s hmyzem jako potravinou nového typu dle nařízení Evropské unie 2015/2283. Zaměřuje se na trh a kulturu obdobné České republice, tedy na Evropu a Spojené státy americké. Hlavním cílem je vytvo-ření marketingové strategie pro konkrétní českou začínající firmu. Marketingová strategie je vytvořena na základě analýzy vnějšího a vnitřní prostředí. Faktory vněj …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of insect as a novel food in accordance with the EU regulation 2015/2283. It focuses on a market and culture similar to those in the Czech Republic, which implies Europe and the United States. The main objective of the thesis is to create a marketing strategy for a specific Czech starting company. This marketing strategy is originated based on the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta