Uvádění na trh potravin s využitím hmyzího proteinu jako potraviny nového typu: návrh a rozpočet marketingové strategie. – Helena Ukropcová
Helena Ukropcová
Bakalářská práce
Uvádění na trh potravin s využitím hmyzího proteinu jako potraviny nového typu: návrh a rozpočet marketingové strategie.
Introducing product with insect protein as a novel food: marketing strategy and budget.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trhu s hmyzem jako potravinou nového typu dle nařízení Evropské unie 2015/2283. Zaměřuje se na trh a kulturu obdobné České republice, tedy na Evropu a Spojené státy americké. Hlavním cílem je vytvo-ření marketingové strategie pro konkrétní českou začínající firmu. Marketingová strategie je vytvořena na základě analýzy vnějšího a vnitřní prostředí. Faktory vněj …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of insect as a novel food in accordance with the EU regulation 2015/2283. It focuses on a market and culture similar to those in the Czech Republic, which implies Europe and the United States. The main objective of the thesis is to create a marketing strategy for a specific Czech starting company. This marketing strategy is originated based on the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
UKROPCOVÁ, Helena. \textit{Uvádění na trh potravin s~využitím hmyzího proteinu jako potraviny nového typu: návrh a~rozpočet marketingové strategie.}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/l4tueg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Hospodářská politika a správa / Finance / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Complex Analysis of Business Environment in the Czech Republic in 2006-2022
Jana Kušnírová -
Czech business environment from the point of view of expatriates
Yuliya Bunina -
Analysis of the US Business Environment
Gina Cook -
Comparative analysis of business environment conditions for small and medium-sized enterprises within V4 countries
Slavomír Bača -
Real-Time Data Integration in CRM: An analysis of its impact on Global Business Performance and Competitive Environment in the Brewery Industry
Ebitimi Anthony Akene -
Hmyz - (staro)nová potravina: ekonomické souvislosti a marketingová strategie.
Marek Poul -
Marketingová strategie firmy Potraviny Lachman
Miroslav MOJŽÍŠ -
Návrh marketingové strategie prodejny potravin v sociálně vyloučené lokalitě
Vladimír Kočko