Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování – Bc. Mária Gregušová
Bc. Mária Gregušová
Diplomová práce
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Marketing Research in the Field of Consumer Behaviour
Abstract:
The subject of this diploma thesis is to understand the consumer behaviour of Slovak and Czech mothers when purchasing children's clothing and to find differences in behaviour between these two groups of consumers. The theoretical part deals with consumer behaviour and the factors that influence it. The methodology presents the tools used in the research, which include both qualitative and quantitative …víceAbstract:
Predmetom tejto diplomovej práce je porozumieť spotrebiteľskému chovaniu slovenských a českých mamičiek pri nákupe detského oblečenia a nájsť rozdiely v chovaní medzi týmito dvoma skupinami spotrebiteľov. Teoretická časť sa zaoberá spotrebiteľským chovaním a faktormi, ktoré ho ovplyvňujú. V metodike sú predstavené nástroje použité v rámci výskumu, ktoré zahrňujú metódy kvalitatívneho aj kvantitatívneho …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aqx6o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Social Media Marketing
Nia Todua