Marketingová komunikace realitní kanceláře RAŠ, s.r.o – Barbora Nováková
Barbora Nováková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace realitní kanceláře RAŠ, s.r.o
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace. Teoretická část vymezuje základní pojmy z marketingu a marketingové komunikace. Praktická část obsahuje základní informace o realitní kanceláři RAŠ, s.r.o., v Pardubicích a dále obsahuje analýzu marketingové komunikace firmy. Za pomoci dotazníkového šetření jsou v závěru práce shrnuty návrhy na zlepšení marketingové komunikace.Abstract:
The bachelor thesis deals with analysis of marketing communication. The theoretical part presents basic marketing and marketing communication terms. The practical part contains basic information on the reality estate office RAŠ Ltd. in Pardubice. Next, it analyses the marketing communication of this specific company. By the means of questionnaire survey the proposals to improve the marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Identifier:
http://theses.cz/id/l4z5u5/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2014
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Barbora. \textit{Marketingová komunikace realitní kanceláře RAŠ, s.r.o}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o. 2014. Available from: https://theses.cz/id/l4z5u5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights