Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE) – Bc. Radim Valchář
Bc. Radim Valchář
Diplomová práce
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Proposal development of product portfolio (with using BCG and GE matrix)
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je seznámit se s procesy, které vedou k inovaci produktového portfolia. Celá práce je aplikovaná na problematiku trhu telekomunikací. Práce nejprve popisuje historii a vývoj telekomunikací ve světě i v České republice a zaměřuje se na vývoj trhu s bezdrátovými telekomunikačními službami. Hlavním zaměřením práce je rozbor marketingového řízení podniku a tvorba marketingových …víceAbstract:
The content of this thesis is to get acquainted with the processes that lead to the upgrading of the product portfolio. The thesis is applied to the problems of the telecommunications market. In the begining of the thesis describes the history and development of telecommunications in the world and in the Czech Republic and focuses on developing the market for wireless telecommunications services. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r5o12/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová -
Marketingový plán vybrané strategické podnikatelské jednotky
Martin ŠRÁMEK -
Posouzení organizačního uspořádání a aktivit nově vzniklé podnikatelské jednotce "Automotive"
Pavla Žáková -
Marketingová strategie strategické podnikatelské jednotky společnosti ABC, s.r.o.
Eliška Kolářová -
Strategická analýza vybrané business unit podniku
Martin Duffek -
Designing Performance Measurement System for Strategic Optimize-Sourcing Function in the Professional Services Firm
Roman Mysin -
Strategický marketing společnosti BSH domácí spotřebiče s.r.o.
Kateřina Vokounová -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová