Rozbor využití Google Ads ve společnosti Nářadí Hornig s.r.o. – Jan Tyč
Jan Tyč
Bakalářská práce
Rozbor využití Google Ads ve společnosti Nářadí Hornig s.r.o.
Analysis of the use of Google Ads in the company
Anotace:
Bakalářská práce se zaobírá problematikou praktického využití PPC reklamy s prvky auto- matizace a strojového učení v Google Ads. Hlavním cílem je rozbor efektivního využití reklamního systému Google Ads ve společnosti Nářadí Hornig s.r.o., a to za pomoci nejno- vějších možností tohoto systému, automatizace a strojového učení. Hlavní cíl má své dílčí cíle, které jsou dále popsány v části Úvod.Práce …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of practical use of PPC advertising with elements of automation and machine learning in Google Ads. The main goal is to analyze the effective use of the Google Ads advertising system in the company Nářadí Hornig s.r.o., with the help of the latest possibilities of this system, automation and machine learning. The main goal has its sub-goals, which are further …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79964
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: Jiří Sedláček
- Oponent: Zdeněk Smutný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79964
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Utilization of Machine Learning in Biomedical Image Synthesis
David Wiesner -
Application of machine learning to searching in unstructured data
Terézia Slanináková -
Analýza a optimalizace výkonnostních PPC reklam v dané společnosti
Kateřina Tomášová -
Analýza a optimalizace výkonnostních PPC reklam v dané společnosti
Kateřina Tomášová -
Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti
Michaela Vachová -
Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti
Klaudia Olejníková -
Reklamy v systému Google Ads a faktory jejich výkonu
Tomáš Schwarz -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan