Posilování vztahů se zákazníky u vybraného chemického oboru podnikání – Ing. Tomáš Kratochvíl
Ing. Tomáš Kratochvíl
Diplomová práce
Posilování vztahů se zákazníky u vybraného chemického oboru podnikání
Strengthening Relationships with Customers in Selected Chemical SBU
Anotace:
Práce se zabývá strategií CRM (řízení vztahů se zákazníky), vysvětluje její podstatu a popisuje její přínos pro podniky jakožto prostředku k budování dlouhodobých a oboustranně prospěšných vztahů. Dále jsou popsány segmentace zákaznických základen, jednotlivé úrovně a struktury vztahů se zákazníky a jejich návaznost na diferencované řízení vztahů. Podrobněji jsou popsány možnosti posilování vztahů …víceAbstract:
The work deals with the strategy of CRM (customer relationship management), explains the essence and describes its benefits for businesses as a means of building long-term and mutually beneficial relations. Further, the segmentation of customer bases, individual level and structure of relationships with customers and their relation to differential relationship management are described. The possibility …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kratochvíl, Tomáš. Posilování vztahů se zákazníky u vybraného chemického oboru podnikání. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Marcela Neumanová -
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Eva Neumanová -
Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků
Jan Franc -
Spokojenost zákazníka u vybraného podniku
Matěj Gregor -
Obsahová analýza komunikace se zákazníky na sociálních sítích u vybrané společnosti
Kateřina Koncová -
Percepce reklamy zákazníky u vybraných kosmetických společností - komparativní studie
Aneta Korcová -
Identifikace a hodnocení preferencí zákazníků u vybraného produktu
Milan Tůma