Ing. Tomáš Kratochvíl

Diplomová práce

Posilování vztahů se zákazníky u vybraného chemického oboru podnikání

Strengthening Relationships with Customers in Selected Chemical SBU
Anotace:
Práce se zabývá strategií CRM (řízení vztahů se zákazníky), vysvětluje její podstatu a popisuje její přínos pro podniky jakožto prostředku k budování dlouhodobých a oboustranně prospěšných vztahů. Dále jsou popsány segmentace zákaznických základen, jednotlivé úrovně a struktury vztahů se zákazníky a jejich návaznost na diferencované řízení vztahů. Podrobněji jsou popsány možnosti posilování vztahů …více
Abstract:
The work deals with the strategy of CRM (customer relationship management), explains the essence and describes its benefits for businesses as a means of building long-term and mutually beneficial relations. Further, the segmentation of customer bases, individual level and structure of relationships with customers and their relation to differential relationship management are described. The possibility …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kratochvíl, Tomáš. Posilování vztahů se zákazníky u vybraného chemického oboru podnikání. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická