Ing. Kateřina Hladíková

Bakalářská práce

Implementace zákaznického centra ve společnosti Schenker s. r. o.

Customer Care Centre Implementation in the company Schenker s. r. o.
Anotace:
Úkolem této bakalářské práce je popis „Implementace zákaznického centra ve společnosti Schenker s.r.o.“. Toto téma jsem si vybrala díky dlouholeté zkušenosti se zákaznickými centry v několika společnostech a možnosti interakční metody výzkumu při reálné implementaci. Cílem této bakalářské práce je prokázat, že nasazení zákaznického centra ve společnosti přinese mnoho kladných výsledků dle jejích strategických …více
Abstract:
The function of this thesis paper is background research on the topic of „Customer Care Centre Implementation in the company Schenker s.r.o.“. I have chosen this topic thanks to my long-term experience with customer care centres at several companies and the opportunity to conduct interactive research during the actual implementation. The aim of this paper is to show that the implementation of a customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2010
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní