Implementace zákaznického centra ve společnosti Schenker s. r. o. – Ing. Kateřina Hladíková
Ing. Kateřina Hladíková
Bakalářská práce
Implementace zákaznického centra ve společnosti Schenker s. r. o.
Customer Care Centre Implementation in the company Schenker s. r. o.
Anotace:
Úkolem této bakalářské práce je popis „Implementace zákaznického centra ve společnosti Schenker s.r.o.“. Toto téma jsem si vybrala díky dlouholeté zkušenosti se zákaznickými centry v několika společnostech a možnosti interakční metody výzkumu při reálné implementaci. Cílem této bakalářské práce je prokázat, že nasazení zákaznického centra ve společnosti přinese mnoho kladných výsledků dle jejích strategických …víceAbstract:
The function of this thesis paper is background research on the topic of „Customer Care Centre Implementation in the company Schenker s.r.o.“. I have chosen this topic thanks to my long-term experience with customer care centres at several companies and the opportunity to conduct interactive research during the actual implementation. The aim of this paper is to show that the implementation of a customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jj48c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2010
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová