Význam práce asistenta pedagoga při středoškolském vzdělávání žáků se zdravotním postižením – Bc. Jiří Homola
Bc. Jiří Homola
Master's thesis
Význam práce asistenta pedagoga při středoškolském vzdělávání žáků se zdravotním postižením
The importance of the work of assistant educator in secondary education of pupils with disabilities
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na asistenty pedagoga pracující ve střední škole se žáky s tělesným a mentálním postižením. Cílem diplomové práce je zhodnotit činnost a význam asistenta pedagoga ve vybrané střední škole a to z pohledu učitelů, kteří s asistenty spolupracují. Diplomová práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se věnuje charakteristice žáků s tělesným a mentálním postižením, rozdílné …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the work of additional support stuff at the secondary school, working with physically or mentally disabled students. The aim of the thesis is to assess the activity and the importance of an assistant at the chosen secondary school. It is from the point of view of the teachers who cooperate with the assistants. It is divided into four chapters. The first part deals with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fx9kk/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 5. 2013
- Supervisor: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOMOLA, Jiří. \textit{Význam práce asistenta pedagoga při středoškolském vzdělávání žáků se zdravotním postižením}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/l5935e/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením
Kristýna HUDAŇOVÁ -
Kreativní činnosti s žáky s mentálním postižením a autismem
Eliška Brožová -
Práce s hlínou při edukaci žáků s mentálním postižením na praktické škole dvouleté
Petra MATOUŠKOVÁ