Tomáš Worek
Bakalářská práce
AI Clash
AI Clash
Anotace:
Cílem práce je vytvořit aplikaci simulující bitvy robotů. Program se bude skládat z tvorby robota, tvorby bitevního pole a simulace bitvy. Návrh robota bude probíhat nejprve nastavením technického vybavení robota v GUI a následně naprogramováním AI pomocí API funkcí specificky vytvořeného jazyka. Tento jazyk umožní reagovat na události jako kolize se zdí, zásah střelou, robot na radaru, apod. V části …víceAbstract:
Goal of this work is to create application to simulate battles of the robots. Application will contains of creation of a robot, creation of a battlefield and simulation of the battle. Design of the robot will contains robot hardware settings in the GUI and AI programming using API functions of specifically constructed language. In this language will be able respond to events such as collisions with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/93205
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: Jan Platoš
- Oponent: Petr Gajdoš
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Platformer game with block-based programming control
David Dobrovolný -
Simulace, pravidla a mediace: Interface strategických počítačových her
Miloš Slabotinský -
Voxel-based fluid simulation in Unity.
Jakub Mička -
Analýza prvků metafory a simulace ve sportovních hokejových hrách
Tomáš Kaloud -
Sociální roboti v kontextu teorie interaktivity zaměřené na vztah člověka a robota: Aktuální stav
Kristýna Bláhová -
Roboti a androidi v etické perspektivě
Svatopluk Skucius -
Humanoidní roboti v díle Karla Čapka a Isaaca Asimova
Kateřina Swatá -
Sexuální roboti
Barbora DUFFKOVÁ