Tips for using fantasy books with teenagers – Bc. Kateřina Vařechová
Bc. Kateřina Vařechová
Diplomová práce
Tips for using fantasy books with teenagers
Tips for using fantasy books with teenagers
Anotace:
Diplomová práce je založena na teoretických studiích využití literatury a ´fantasy´ knih ve výuce jazyka obecně, ale i na mých vlastních zkušenostech a poznatcích. Teoretická část se zabývá různými oblastmi využití dětské literatury a literatury pro mládež a ´fantasy´ khih a také rozvojem jazykových schopností a dovedností. Práce se také zabývá výběrem a hodnocením vhodné literatury a ´fantasy´ knížek …víceAbstract:
The diploma thesis is based on both theories of using literature and fantasy books in language teaching in general and my own experience. The theoretical part deals with various aspects of using children´s and juvenile literature and fantasy books with teenagers and also developing language-learning skills. The issues of selecting and evaluating suitable literature and fantasy books, and some criteria …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pb7zz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Naděžda Vojtková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Návrh didaktické knihy pro rozvoj kreativity v estetické výchově
Martina Chmelíková -
Využití didaktické textilní knihy pro rozvoj předmatematického myšlení
Lucie SLUŤÁKOVÁ -
Úprava knihy pro osoby s mentálním postižením: Markus Zusak - Zlodějka knih
Frederika DOSEDĚLOVÁ -
Výuka čtení žáků s dyslexií ve 2. a 3. ročníku základních škol v hlavním vzdělávacím proudu
František Pažourek -
Využití metody Splývavého čtení v edukaci žáků s potížemi učení
Alena Stejskalová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Výuka počátečního čtení a psaní u žáků s poruchami autistického spektra
Petra Hrabučáková -
Využití Montessori pedagogiky při výuce čtení u žáků se specifickými porachami učení
Jana Šlapková