Miloslav Matoušek

Bakalářská práce

Vnímání brandu ÚMK současnými studenty a absolventy kombinované formy studia

Perception of the DMC Brand by Current Students and Graduates of the Part-time Form of Study
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak dobře jsou si studenti a absolventi kombinované formy studia vědomi brandu Ústavu marketingových komunikací a jeho atributů a zda dokážou jednotlivé aspekty popsat. Cílem je také popsat, jak jsou studenti brandu loajální a jestli jsou ochotni ho dále doporučit. Struktura bakalářské práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out how well students and graduates of the part-time form of study are aware of the brand of the Department of Marketing Communications (DMC) and its attributes and whether they can describe each aspect. It also aims to describe how loyal students are to the brand and whether they are willing to recommend it further. The structure of the bachelor thesis is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Matoušek, Miloslav. Vnímání brandu ÚMK současnými studenty a absolventy kombinované formy studia. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe