Bc. Pavel Nekoranec

Master's thesis

Ad-thropology: etnografický výzkum reklamních agentur

Ad-thropology: ethnography of the advertising agencies
Anotácia:
Práce se věnuje multi-lokálnímu etnografickému výzkumu v reklamních agenturách ve Slovinsku. Cílem práce je analýza sociálních praktik a vzájemných vazeb mezi aktéry během procesu vytváření reklamní kampaně. Použitím konceptů sociálního kapitálu, knowledge a impression managementu autor navazuje na stávající výzkumy antropologů de Waal Malefyta, Moerana či Moraise. Výzkum byl prováděn zejména formou …viac
Abstract:
My thesis deals with multi-local ethnographic research in advertising agencies in Slovenia. The aim of the work is the analysis of social praxis and mutual ties between actors during the process of creating advertising campaigns. By using the concept of social capital, knowledge and impression management, the author follows the current work of anthropologists such as de Waal Malefit, Moeran or Moraise …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
  • Vedúci: PhDr. Michal Tošner, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nekoranec, Pavel. Ad-thropology: etnografický výzkum reklamních agentur. Pardubice, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

University of Pardubice

Faculty of Arts and Philosophy

Master programme / odbor:
Sociology / Social Anthropology