Ad-thropology: etnografický výzkum reklamních agentur – Bc. Pavel Nekoranec
Bc. Pavel Nekoranec
Diplomová práce
Ad-thropology: etnografický výzkum reklamních agentur
Ad-thropology: ethnography of the advertising agencies
Anotace:
Práce se věnuje multi-lokálnímu etnografickému výzkumu v reklamních agenturách ve Slovinsku. Cílem práce je analýza sociálních praktik a vzájemných vazeb mezi aktéry během procesu vytváření reklamní kampaně. Použitím konceptů sociálního kapitálu, knowledge a impression managementu autor navazuje na stávající výzkumy antropologů de Waal Malefyta, Moerana či Moraise. Výzkum byl prováděn zejména formou …víceAbstract:
My thesis deals with multi-local ethnographic research in advertising agencies in Slovenia. The aim of the work is the analysis of social praxis and mutual ties between actors during the process of creating advertising campaigns. By using the concept of social capital, knowledge and impression management, the author follows the current work of anthropologists such as de Waal Malefit, Moeran or Moraise …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Michal Tošner, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nekoranec, Pavel. Ad-thropology: etnografický výzkum reklamních agentur. Pardubice, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Sociologie / Sociální antropologie
Práce na příbuzné téma
-
Kdo je Arts? Etnografie specifických subjektivit studujících oboru Arts management
Zita Čechová -
Foodwaste management a etnografie spolku Foodsharing
Gabriela Hampelová -
Test Governance Framework for Contracted IS Development: Software Management Processes in Social Context
Michal Doležel -
Zásady pro zpracování metody SMART a její využití v managementu
Victoria Holiday -
Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou
Štěpánka Habrmanová -
Název práceAnalýza faktorů ovlivňující procesy kreativity v reklamní agentuře WMC Grey
Aneta Lišková