Bc. Koubová Koubová, DiS.

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.

Analysis of marketing mix of multimedia group Active Radio a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě provedené analýzy marketingového mixu multimediální skupiny Active radio a.s. navrhnout řešení, které by mohlo vést ke zvýšení popularity značek spadajících pod skupinu Active radio a.s, konkrétně nejsilnějších značek skupiny – Evropa 2 a Frekvence 1. Cíle bude dosaženo na základě analýzy marketingového mixu 4P společnosti Active radio a.s., vypracování SWOT analýzy …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is based on the analysis of the marketing mix of the multimedia group Active radio a.s. A solution that could increase the popularity of brands belonging to the Active radio as group, specifically the strongest brands of the group - Europe 2 and Frequency 1. The goal will be achieved based on the analysis of the 4P marketing mix of Active radio as, SWOT analysis and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/xor23/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomická