Jan Čambora

Bakalářská práce

Analýza trendů na trhu chmelových nápojů, vliv na marketingovou strategii společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.

Analysis of the hop beverages market trends, and its impact on a marketing strategy of the company Pilsner Urquell.
Anotace:
Bakalářská práce je svojí tématikou zaměřena na společnost Plzeňský Prazdroj a.s., její marketingovou strategii a také na prostředí českého trhu s chmelovými nápoji. Cílem práce je stanovit, zdali marketingová strategie společnosti Plzeňský Prazdroj a.s. je vhodná pro situaci na českém trhu chmelových nápojů s ohledem na současné trendy. Dílčím cílem práce je pak analýza portfolia společnosti Plzeňský …více
Abstract:
The thesis focuses on the company Pilsner Urquell itself, its marketing strategy and also on the czech hop beverage market. Main goal of the thesis is to establish, whether the marketing strategy of Pilsner Urquell is suitable for the situation in the Czech hop beverage market regarding current trends. Partial objectives are analysis of brand portfolio of Pilsner Urquell and analysis of awareness of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Kamila Trojanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41223

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod