Jan Čambora

Bachelor's thesis

Analýza trendů na trhu chmelových nápojů, vliv na marketingovou strategii společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.

Analysis of the hop beverages market trends, and its impact on a marketing strategy of the company Pilsner Urquell.
Abstract:
Bakalářská práce je svojí tématikou zaměřena na společnost Plzeňský Prazdroj a.s., její marketingovou strategii a také na prostředí českého trhu s chmelovými nápoji. Cílem práce je stanovit, zdali marketingová strategie společnosti Plzeňský Prazdroj a.s. je vhodná pro situaci na českém trhu chmelových nápojů s ohledem na současné trendy. Dílčím cílem práce je pak analýza portfolia společnosti Plzeňský …more
Abstract:
The thesis focuses on the company Pilsner Urquell itself, its marketing strategy and also on the czech hop beverage market. Main goal of the thesis is to establish, whether the marketing strategy of Pilsner Urquell is suitable for the situation in the Czech hop beverage market regarding current trends. Partial objectives are analysis of brand portfolio of Pilsner Urquell and analysis of awareness of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2014
  • Supervisor: Květa Olšanová
  • Reader: Kamila Trojanová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41223

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod