Analýza trendů na trhu chmelových nápojů, vliv na marketingovou strategii společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. – Jan Čambora
Jan Čambora
Bachelor's thesis
Analýza trendů na trhu chmelových nápojů, vliv na marketingovou strategii společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.
Analysis of the hop beverages market trends, and its impact on a marketing strategy of the company Pilsner Urquell.
Abstract:
Bakalářská práce je svojí tématikou zaměřena na společnost Plzeňský Prazdroj a.s., její marketingovou strategii a také na prostředí českého trhu s chmelovými nápoji. Cílem práce je stanovit, zdali marketingová strategie společnosti Plzeňský Prazdroj a.s. je vhodná pro situaci na českém trhu chmelových nápojů s ohledem na současné trendy. Dílčím cílem práce je pak analýza portfolia společnosti Plzeňský …moreAbstract:
The thesis focuses on the company Pilsner Urquell itself, its marketing strategy and also on the czech hop beverage market. Main goal of the thesis is to establish, whether the marketing strategy of Pilsner Urquell is suitable for the situation in the Czech hop beverage market regarding current trends. Partial objectives are analysis of brand portfolio of Pilsner Urquell and analysis of awareness of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 9. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41223
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Kamila Trojanová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČAMBORA, Jan. \textit{Analýza trendů na trhu chmelových nápojů, vliv na marketingovou strategii společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2013. Available from: https://theses.cz/id/l680sd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41223
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová -
Vývoj produktové nabídky společnosti Plzeňský Prazdroj
Michaela Duchoňová -
Reklamní předměty značky Pilsner Urquell
Nikol Moravcová -
Vnímání značky Pilsner Urquell mladými spotřebiteli
Agáta Procházková -
Marketingový mix Pilsner Urquell
Denisa DRMOTOVÁ -
Strategická analýza akciové společnosti Plzeňský Prazdroj
Hai Lam Le -
Zlepšování systému řízení zásob obalových materiálů ve společnosti Plzeňský Prazdroj
Roman Milták -
Marketing značky Pilsner Urquell
Martin WALTER