Taktické média ako miesta konvergencie – Magdaléna Kobzová
Magdaléna Kobzová
Doctoral thesis
Taktické média ako miesta konvergencie
Tactical media as places of convergence
Anotácia:
Práca konceptualizuje umeleckú a aktivistickú prax taktických médií ako miesta stretu médií, aktivizmu, umenia a technológií, pričom kladie důraz na ich začlenenie do diskurzu dejín a teórie umenia. iAbstract:
Thesis conceptualises the artictic and activist practice of tactical media as a place of convergence of media, activism, technology and art field, emphasising their place within the discourse of art theory and history.Kľúčové slová
médiaKľúčové slová
mediální komunikaceKľúčové slová
teorie uměníKľúčové slová
teorie médiíKľúčové slová
sociální komunikaceObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 10. 2013
- Vedúci: Miloš VOJTĚCHOVSKÝ
- Oponent: Dušan Barok
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaDoctoral programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Teorie filmové a multimediální tvorby
Práce na příbuzné téma
-
Sociální komunikace . Význam sociální komunikace v politické kultuře
Kateřina Váchová -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Sociální reklama jako způsob komunikace
Daria Afanasyeva -
Interní komunikace v organizaci (zlepšení vnitrofiremní komunikace útvaru Service Development)
Lucie Jungmannová -
Nonverbální komunikace – komunikace prostřednictvím uměleckého díla
Renáta Řezníčková -
Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití
Josef Korotvička -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Intrapersonální komunikace (ne)oddělitelnou složkou dramatického díla v návaznosti na Zichovu Estetiku dramatického umění a Osolsoběho Dramatické dílo jako komunikace komunikací o komunikaci
Petra Bruzlová