Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden) – Bc. Patrícia Cudzišová
Bc. Patrícia Cudzišová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Marketing strategy of destination management organisation (on example destination Graubünden)
Abstract:
The subject of the bachelor thesis ''Marketing strategy of destination management organisation (on example destination Graubünden)'' is the analysis of how online marketing instruments are being used in the Swiss tourism destination Graubünden (at its cantonal level). The very introduction of the thesis presents a theoretical basis of the topic of tourism destination marketing. Following is an overview …moreAbstract:
Predmetom bakalárskej práce ''Marketingová stratégia organizácie destinačného mananažmentu (na príklade destinácie Graubünden)'' je analýza aplikácie nástrojov online marketingu na kantonálnej úrovni švajčiarskej destinácie cestovného ruchu - Graubünden. V úvode práce sú rozobrané teoretické východiská destinačného marketingu ako aj problematika prezentácie spoločností prostredníctvom webovej stránky …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 1. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xbrlj/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2016
- Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Reader: Ing. Ondřej Repík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CUDZIŠOVÁ, Patrícia. \textit{Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/l6dor6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Tourism
Theses on a related topic
-
Destinanční marketing z pohledu privátního sektoru
Vladimíra Šajbanová -
Participace podnikatelských subjektů na destinačním marketingu v Trnavském kraji
Lucia Lužáková -
Sociální média v destinačním marketingu
Jakub Pediač -
Role TIC v marketingu destinace cestovního ruchu (příklad města Brna)
Adriána Škodová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková