Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden) – Bc. Patrícia Cudzišová
Bc. Patrícia Cudzišová
Bakalářská práce
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Marketing strategy of destination management organisation (on example destination Graubünden)
Abstract:
The subject of the bachelor thesis ''Marketing strategy of destination management organisation (on example destination Graubünden)'' is the analysis of how online marketing instruments are being used in the Swiss tourism destination Graubünden (at its cantonal level). The very introduction of the thesis presents a theoretical basis of the topic of tourism destination marketing. Following is an overview …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce ''Marketingová stratégia organizácie destinačného mananažmentu (na príklade destinácie Graubünden)'' je analýza aplikácie nástrojov online marketingu na kantonálnej úrovni švajčiarskej destinácie cestovného ruchu - Graubünden. V úvode práce sú rozobrané teoretické východiská destinačného marketingu ako aj problematika prezentácie spoločností prostredníctvom webovej stránky …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xbrlj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2016
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Repík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CUDZIŠOVÁ, Patrícia. \textit{Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/l6dor6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Destinanční marketing z pohledu privátního sektoru
Vladimíra Šajbanová -
Participace podnikatelských subjektů na destinačním marketingu v Trnavském kraji
Lucia Lužáková -
Sociální média v destinačním marketingu
Jakub Pediač -
Role TIC v marketingu destinace cestovního ruchu (příklad města Brna)
Adriána Škodová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková