Denisa Klímová
Bachelor's thesis
Působení značky JUPÍK na její cílovou skupinu
The influence of brand JUPÍK on its target group
Abstract:
Práce se věnuje značce dětských nápojů JUPÍK a jejímu působení na cílovou skupinu. První kapitola představuje základní marketingové pojmy, definuje značku a její budování. Druhá kapitola shrnuje problematiku marketingové segmentace trhu se zaměřením na dětského spotřebitele a popisuje principy marketingového výzkumu. Ve třetí kapitole je představena značka JUPÍK a její marketingová strategie, čtvrtá …moreAbstract:
This thesis focuses on brand of children's soft drinks JUPÍK and its influence on the target group. First chapter introduces fundamental marketing terms, defines a brand and its management. Second chapter summarizes the marketing segmentation of the market focusing on children as consumers and describes the principals of the marketing research. Third chapter introduces the brand JUPÍK and its marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30719
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2012
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Tomáš Fiala
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30719
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Marketingový výzkum na trhu bezlaktózových potravin
Vadim Chechelnytskyi -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Marketingový výzkum nového trhu pro společnost RYTMIK s.r.o.
Vladimíra Geyerová -
Marketingový výzkum trhu internetového nakupování se zaměřením na formy úhrady
Tomáš Máka -
Marketingový výzkum trhu s dětskou výživou
Jana Vychodilová